月曜日, 11月 05, 2007

小心輕放


如果你忙

請好好地講

我冇得罪你我冇欠左你

更加唔係你工人或貓狗

All I fucking ask is to be treated like a human

14 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

近排有點燥,
飲杯五花茶! :p

tomfoolc さんのコメント...

望住 header d Java...
再睇到你呢段blog...

好鬼想講句.. 做隻貓做隻狗好過做 IT 人... 做隻寵物至少可愛迷人.. 做 IT 只會畀人小到暈...

lu さんのコメント...

哇...無見一排,燥左boh...

Nobody さんのコメント...

你唔識我,我唔識你,但謝謝你偶爾在我的blog留言,新年快樂,祝你有個燥動的開始。
燥動,即處於激烈的動態中,無論好與壞,總好過一池死水........只要咪燒死自已。

bbj さんのコメント...

攪咩呀?那個激親你,同我講,等我幫你出頭.....

匿名 さんのコメント...

你個 header 好舊﹐人地已經去到 version 17

啊澤 さんのコメント...

新鮮:

傻喇,生D青春痘就冇事架喇~~

啊澤 さんのコメント...

foolc:

出黎做邊行都俾會人小架喇

正如去到邊都總係有屎忽鬼

其實開心又過一日

唔開心又係過一日

啊澤 さんのコメント...

lululu:

係,同埋爛口左.

成X日爆粗 XD

啊澤 さんのコメント...

nobody!

嘩~~~~貢耐冇出現以爲你失左蹤添 XD

不過你一出現就黎此地留言,我要多謝你俾面就真!!

我D火好弱姐,邊會燒死丫;P

祝你新年進步!!

啊澤 さんのコメント...

bbj:

咪就係altair囉,條卡啦酥話我java舊wor >.<

X#$&@

bbj,你幫我打七佢!!! >.<

啊澤 さんのコメント...

altair:

darn it, i actually made this header a year or two ago.

bbj さんのコメント...

好,我幫你打$佢........

啊澤 さんのコメント...

bbj:

洗唔洗俾埋佢屋企地址你﹐等你可以寄埋郵包炸彈呀???