金曜日, 9月 12, 2008

I <3 普洱

*photo by Lady Vervaine


所以媽記

賣左一餅普洱茶葉俾我

啊哥話要成皮野

(0mgchi★seen!!1!)

搞到我唔知沖唔沖黎飲好





後話:
我被老點了

4 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

如果是真的,
我會放上E-BAY! =P

[ivy] さんのコメント...

中秋節快樂!

BTW, I <3 普洱 too! =)

啊澤 さんのコメント...

新鮮,

如果是真的,我都會飲左佢。

啊澤 さんのコメント...

ivy

哇,原來成兩個禮拜冇上blog ;P 中秋節,希望你過得快樂。

不是很多人愛喝普洱,難得找到知音人 XD