木曜日, 3月 19, 2009

你讀咩

9 層三文治★:

匿名 さんのコメント...

邊個問先?

讀美術好失禮咩? 我自問就無咁既本事囉。

新鮮人 さんのコメント...

佢唔明
你仲型!

都話搞美術嘅係型啲傢啦! =p

啊澤 さんのコメント...

altair

老豆那些有個仔讀工商博士畢業的朋友

我覺得老豆立刻覺得我好L冇用

讀美術不失禮...多謝你 ;)

啊澤 さんのコメント...

新鮮

型,難當飯食。;\

Hyacinthus さんのコメント...

可以為理想而努力,為興趣而奔波,做自己喜歡做的是,係件幸福事!讀美術又有什麼問題?

我最看不過眼那些口中掛著理想,討厭當下工種,既要做又要嘈,還有嫌三四的人仔,相比下你比他們幸福很多呢 =)

啊澤 さんのコメント...



謝謝你 ;) 只是覺得有些人讀飽書也很膚淺而已...

其實我現在做的跟美術無關,但我是沒有放棄這興趣,努力不讓這對手生銹(笑)。現在被你這樣一講反而覺得自己也有點嘮嘮叨叨的 XD

新鮮人 さんのコメント...

從前搞金融的最發,
而家咪全軍覆没,
搞生意仲成得快,
話知佢係什麼工商博士,
結果都是一樣啦!

匿名 さんのコメント...

"讀美術 哈哈哈"?
吃不到的葡萄係酸咋卦~

呢D野嬲記你唔使記上心.
讀美術型唔型唔重要, 最重要係你揀左自己中意既野.

另外at the end of the day, 其實有邊個父母會唔為仔女忠於自己既方向而感到自豪.
剎那間比較, 有個反應都係人之常情而已.

:)

啊澤 さんのコメント...

oscar

謝謝你 ;)

我也覺得找到自己要的方向是很重要

但信我,我老豆沒有為我忠於的方向而自豪。

不過也沒差,我不會因爲這樣而放棄 ;)