火曜日, 5月 09, 2006

無聊白人

不如我打個譬如喇

你會唔會行入麥記

「唔該俾個〈麥當勞〉我丫」

又或者行入美心

「我要兩個〈美心〉拎走丫」

唔會丫嘛?

冇有丫嘛?

貢好心你地唔好再問我地有冇龍賣喇

拜託

2 層三文治★:

睡 公 主 さんのコメント...

但係D人會行入Pho79
“唔該俾個Pho 我Y”
D人仲會行入燈具公司
“唔該俾個燈我Y”。。。。。

啊澤 さんのコメント...

唔係丫~~~

貢你會唔會行入PHO79叫碗"PHO79"丫嘛

貢你會唔會行入TARGET要舊"TARGET"

貢你會唔會行入TJ MAX買件"TJ MAX"

etc....