水曜日, 10月 24, 2007

洗耳恭聽


哥哥

把收音機調至古典音樂頻道

接著說

要教我如何去聼古典樂

用心細聼了數分鐘的德伏扎克後

哥哥說

其實重點是










不要故意去聼

(倒地)

5 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

我小學上堂都係抱着這個態度!

匿名 さんのコメント...

你算好啦
我一直上堂都係抱着這個態度!

bbj さんのコメント...

嘩.....

你哥哥好高深呀....




這些高層次的享受,相信我係唔會明架!

啊澤 さんのコメント...

尖+新鮮:

來來尋求新知識

上堂訓下先舒適






明嗮

啊澤 さんのコメント...

bbj:



樓上兩位明wor!! @_@






其實我都唔係太明 XD