土曜日, 12月 01, 2007

I <3 KLN

*photo by Ya Ya


我說

我最憎香港人

友問

你不也是香港人嗎

我說

對不起

我乃九龍人

6 層三文治★:

匿名 さんのコメント...

我說

我最憎九龍人

友問

你不也是九龍人嗎

我說

對不起

我做了香港人三十多年... 雖則我出生於九龍!

:P ha!

Hyacinthus さんのコメント...

我說

我最憎香港人

友問

你不也是香港人嗎

我說

對不起

我最近搬左去九龍啦 :p

啊澤 さんのコメント...

madDOG:

原來是叛徒!!!

XD

啊澤 さんのコメント...

風子:

噢???

歡迎加入九龍大家庭 ;)

香港果邊D人好衰架 XD

mad dog さんのコメント...

香港果邊D人好衰架 XD - 咩呀?! 都唔知幾好人呀!

啊澤 さんのコメント...

madDOG:

;P

別閙了

其實

離島人最好