月曜日, 9月 05, 2005

車車


















我這遍體鱗傷的愛車呀

到底

要到何時才有足夠銀兩

把你回復那帥氣的模樣

4 層三文治★:

冬冬 さんのコメント...

你好﹐首次留言。。。我是從kristie那邊過來的。:)

算啦﹐開得架車出來﹐實會花的了。
初時我都會心痛﹐但現在我都懶得在去理了。:P

啊澤 さんのコメント...

蝦佬~ ;) and welcome!!

我是個超懶的人

此blog update得奇慢 ;P

請見諒

其實我部車車之前已經整過架喇

過了一年多後

又開始falling apart了 -_-"

~我只係蛋散~ さんのコメント...

其實你有幾想架車快D整返靚仔﹐咪有幾快存夠銀兩囉~~

啊澤 さんのコメント...

我有幾多一個月丫...??

(嘆息)