日曜日, 12月 24, 2006

我的小時候














房門外的人們破喉對罵

把我從睡夢中吵醒

一把我還尊重的聲音說:

「這男人除了那條賓周外﹐啥都不能給你!」

就這樣因爸記的反對

前姐夫就再沒有出現過

可笑是

現姐夫也不見得有啥出息

至少那條賓周是個老實人

可悲是

老實和賓周都不能當飯吃

10 層三文治★:

匿名 さんのコメント...

至少﹐我想那條賓周比較有幽默感
可悲的係﹐現在已經無人那麼想看worldcup
而且﹐也再無新血的出現
-jimc

匿名 さんのコメント...

如果無左就大件事啦,
點算?你話點算好呀?

(官人我要~~~~)
你話點答佢好丫???

啊澤 さんのコメント...

jim﹐sigh~

新鮮﹐哈哈哈貢搵個蘿蔔俾佢頂住先

Nobody さんのコメント...

哈哈~~~~唔知點解,見到你呢段文字,我諗起《父子》,雖然未睇,但已經有太多評論......

HanaMaru さんのコメント...

點解“嬲記換個Look”那行字那麽小?爲何不把他們轉成和background顔色一樣(如果你不想大家看到的話)。

匿名 さんのコメント...

HanaMaru你好勁,咁都睇到!服左你!

啊澤 さんのコメント...

hana, 細菌貢細隻字你都睇到!?

新鮮, 我都服

啊澤 さんのコメント...

nobody, 我讀書少...未睇過《父子》=(

Altair - 映昔台 さんのコメント...

叻仔喎﹐終於都換到個新 look。但係我覺得舊果個靚D喎。

啊澤 さんのコメント...

altair, 多謝你唔中意我新的嬲記Heading.