土曜日, 1月 13, 2007

嬲師奶高級劣等生活教室(三)
















嗨(走音)~~~大家好~大家好吖!

話咁快《嬲師奶高級劣等生活教室》

又到左第三集喇

好多謝各位觀衆對我嬲師奶既愛戴

不斷咁來信黎問候我近況

好似哩封粉絲來信咁:

「八婆!快嘟D收皮喇!我嘟你個嘟嘟!」

嘩...睇完真係令我感動到震呀---

依~哥哥仔你係咪想我俾啲貼士你呢?

唔係?唔緊要!見你條牛仔褲甩嗮色

嗱下次買褲就記住買多幾條

見甩色就換條新既咪神不知鬼不覺囉



今次節目時間又到喇

下次再會
























正確做法:

牛仔褲或其他染色新衣物都含有一層膠

即係所謂既新衫味

買返來後可先用白醋泡過

可讓衣物柔軟更可定色

資料來自:生活智慧王

2 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

可信程度好懷疑!!!!!

啊澤 さんのコメント...

哈哈哈

我自己都未試過效果如何

試完話你知