火曜日, 1月 02, 2007

劇終
















想了很多

想了很久

嬲記三文治

該長期拉閘了

很高興從這裏認識到的每一位

很感謝閲讀過我所寫的每一位

再會了

我一定會回來

21 層三文治★:

kristie さんのコメント...

你唔寫我都唔想寫喇.

HanaMaru さんのコメント...

“該長期拉閘了”
我唔制啊~~~~
少了你,我人生又少了一個樂趣啊~~~
你一定要回來啊~~~~

冬冬 さんのコメント...

>_<~~~

匿名 さんのコメント...

u not update anymore? how sad...i m waiting for u back :)
good luck!!

匿名 さんのコメント...

see u later

新鮮人 さんのコメント...

你的名字一早已在我的google reader內,
歡迎你隨時回來! :)

Altair - 映昔台 さんのコメント...

你要走我都無謂留你喇。
但係就做去做回啦﹐我最多唔再寫D嬲記 feel o既 post 囉。

Altair - 映昔台 さんのコメント...

早去早回***

匿名 さんのコメント...

hey hey wait for u ah....
see u soon ^_^

匿名 さんのコメント...

you okay? call me!!

匿名 さんのコメント...

噓~
發生乜野事?
咁又少左個好睇o既blog...
Anyway, support support.
support 你o既決定, support 你o既諗法.
希望你快d 返黎啦~

tofufa さんのコメント...

願你可以學會放低~

I believe u will come back soon ga~

Take care.

kristie さんのコメント...

其實jackson pollock串法係pollock.因為讀法pollick,我都幾乎未見過人串o岩過.(我搵唔到,唯有全部睇晒)

啊澤 さんのコメント...

寳~ 我唔信囉~~

hana~ 一定會回來的 =)

冬~ 那是哭臉嗎? 太誇張了吧~~ ;P

羊~ thank you!

大水~ 希望回來後你會繼續來訪!

新鮮~ 謝謝=)繼續努力寫好你的blog吧!

altair~ 但我喜歡看你寫那嬲記style wor!!

小牛~ see u! ^_^

阿一~ 冇事,多謝關心~!!

tom~ 謝謝你的光臨! 謝謝你的十卜^_^

花~ 係~ i will be back~ thanks for dropping by!

寳~ 嘩,那是陳皮貢舊既post wor!! thx for the tip anyway!! ^.^

[ivy] さんのコメント...

you are just invisble awhile
and who knows
as usual
^_^

新鮮人 さんのコメント...

(國語)
等着你回來~~~
等着你回來~~~
啦la~~啦la~~

新鮮人 さんのコメント...

做物鬼靜靜雞放張相上來呀?
過年了,咪再咁cool啦,
happy啲啦! :)

啊澤 さんのコメント...

被發現了~~

haha

但新鮮兄請等等

我人還在東岸公幹

回家後便會從開嬲記三文治

[ivy] さんのコメント...

好期待...

匿名 さんのコメント...

Hey 恭喜髮菜!!!!
好在你依家唔係哩個頭啫哈哈哈!!
咁我祝你:
新年塊樂~~
<3想事成~~
一本萬你~~
萬事如衣~~
生意興龍~~
大吉大你~~
財園廣進~~
龍馬㊣神~~
身體見康~~
年生怪子~~ -_-
青春常豬~~
福如東海~~
壽比南山~~
Merry X'mas & Happy New Year lalala~~
hohohoho ^_^
cya :)

啊澤 さんのコメント...

ivy :D

wing: 嘩多謝你先, 乜果個頭好難頂咩? 果時唔得閒剪嘛~~~ >.<