土曜日, 3月 17, 2007

鑽石星塵


林小玲寫的《鑽石賞鑑大全》

是最近我午飯時的讀物

其中一段提及

十七世紀的法國皇族

法國國王Francis一世

的皇后Catherine de Medici

喜歡用鑽石粉末

混入食物中把敵人毒死



架勢堂

4 層三文治★:

kristie さんのコメント...

現代版既架勢死人法係「俾ben屎撞死」.

新鮮人 さんのコメント...

毒我啦,毒我啦,
快啲毒我啦! :p
我等你好耐啦!

新鮮人 さんのコメント...

呀~~~
唔洗磨粉架啦,
大大粒咁放入去我碗飯度我就得架喇! =)

啊澤 さんのコメント...

寳...那是八十年代架勢死人法...近代架勢死法係笑死

鮮...好...但本人能力有限只能只能購買滴露