木曜日, 3月 29, 2007

李生與我

一個認識了不久的朋友

爲了醫治我的肚餓

誠意邀請我到他家黐飲黐食

但慘被家人誤會他變了名同性戀者

心感抱歉

但有一次有人說我很像劉以達

他不但沒有幫我揍那條粉腸

而且還跟那條芥蘭一起笑☆我

令人髮指

12 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

原來不是得我一個咁覺得!

劉以逹雖然並不靚仔,
但是一個很有才華的音樂人!

bbj さんのコメント...

原來你似劉以逹....

好呀!女仔都係留意才華多過鍾意靚仔!哈哈!

啊澤 さんのコメント...

fresh+bbj:

問題係D人address我既外貌

而非那才華 -.-

新鮮人 さんのコメント...

你帶眼鏡型啲喎,
你張blog相都溝到女架! =p

kristie さんのコメント...

你唔似劉以達,我識得個人有八成似劉以達,你同佢比真係蚊同牛囉.

[ivy] さんのコメント...

好攪笑!

啊澤 さんのコメント...

新鮮...我已溝到(一條)女

寶...噢埋革!! thank you!!!! >0<

ivy...不是也在笑我似劉以達吧??? T_T

HanaMaru さんのコメント...

我覺得阿李先同阿李生都幾好人。。。

匿名 さんのコメント...

李生係一個口沒遮攔﹐有果句踩果句o既人。識到佢﹐係你人生o既烏點。

另﹐似劉以達有咩唔好?至少你已經溝到女。難道...你想似黃耀明好咩﹐然後去溝仔?

Altair - 映昔台 さんのコメント...

我突然醒起呀.... 唔怪得你果個親戚成日都叫你阿達啦。原來佢 認。錯。人。

bbj さんのコメント...

你放心,起碼你身邊已有一個留意你才華的人啦....





可能佢係鍾意你似劉以達呀...

啊澤 さんのコメント...

hana: 這是當然的喇~~ ;P

altair: 在下只是說笑﹐但如果要溝仔﹐第一個溝的一定是你~ AHHAHAHAHAHHAHA

altair: 不好笑

bbj: 可能佢係鍾意我似吳孟達