木曜日, 6月 07, 2007

挑釁 之 搶野呀

(以下為真實過案,部份/所有内容可能會令人情緒不安﹐敬請留意!!)


有人

在我面前

明目張膽地偷取我的東西

但我知道如果我說什麽

那人可以說:

「什麽你的!?」

「上面有你的名字嗎?」

TMD

這裡是小學嗎



伸延閱讀:
挑釁 之 Q」,「挑釁 之 留給嬲記的說話

4 層三文治★:

匿名 さんのコメント...

諗下諗下﹐聲討呢家野﹐應該搵多D人一齊玩。熱鬧D﹐會好玩D。

HanaMaru さんのコメント...

是幼兒園。呵呵~~

啊澤 さんのコメント...

altair:

你幫我搵夠喇... ^_^"

啊澤 さんのコメント...

hana:

死喇...唔知點答你添...=__="