金曜日, 6月 22, 2007

你們結婚了(三)



昨日

又收到另一友人的喜訊

「恭喜嗮你地呀」

這話

我真怕我會說到悶

4 層三文治★:

匿名 さんのコメント...

"恭喜哂!"... 太多人有喜訊, 呢句話我都學到變左做"例牌醒目口頭禪"...
今日有個師奶舊同事打黎話有人向佢個女求婚, 我醒字派緊第一時間話: "嘩, 恭喜哂"啦!
結左婚無耐又要問: "幾時有喜訊通知呀?"
"嘩, 阿仔返學未呀?"
唉, 好"拿"攰... :)

啊澤 さんのコメント...

"嘩, 阿仔返學未呀"

這句我尚未能用 ;P

其實想深點

這些例牌醒目口頭禪



"節哀順便"

好多了

匿名 さんのコメント...

咁又係. 不過當自己只有恭喜既份兒有時係好悶架嘛. 有一輪都有好幾個喪禮要去, 係sad既. 不過多年前當老豆去世時, 如果見到新聞有人意外死係會有一種安慰感, 覺得有人陪我, i am not alone.

啊澤 さんのコメント...

mad:

完全明白!!!

就好像他人遇到的不幸,自己會有一種莫名的安慰

好像很衰但其實沒有惡意~