月曜日, 9月 10, 2007

千屎事件



寳師奶

在大力取笑梁生對千屎之愛慕的時候

我的内心深深處躺下了一滴男兒淚

沒錯

我恨透了自己沒有勇氣

沒勇氣告訴阿寳

我這一臉臭鬍的粗人

其實和梁生同樣是千屎粉絲

真係咖啡杯都企不穩

8 層三文治★:

匿名 さんのコメント...

呢o的情況我都試過, 真係好冇勇氣,
淨係話: "係咩?" "冇咁差呀嘛...?"
個頭已經滴緊汗......"""""""

ps.其實上面o的o野都係借題發揮,
重點係... add我facebook呀!!!!!!!!
id: 605302233 name: Becky Tsang

新鮮人 さんのコメント...

我不愛千屎,
愛汽水沙士,
好味又特別,
而家無見了! :(

啊澤 さんのコメント...

beck記﹕

added ^_^

啊澤 さんのコメント...

新鮮:

借題發揮 ;P ???

bbj さんのコメント...

嬲記....請你一直要愛千屎呀..








千屎冇人愛時,你都可隨時出來同她們說....”在遠方仍有一臉臭鬍的粗人在愛慕她們!”

啊澤 さんのコメント...

bbj:

老實說

我愛的

只是啊GIL

另外那件

送給梁生吧...

kristie さんのコメント...

梁生的確淨係鍾意阿sa,你地兩個加埋就啱啱好囉.

啊澤 さんのコメント...

算喇﹐啊"Gil"話我同佢再冇機會喇wor...