土曜日, 9月 29, 2007

我最懷念的電視廣告



北竇洞拉

木整塞妹夜團印亦腩

打慄執行大含禁

盜奶夜獸

忍團印翼腩檢桔入敢含禁

鍋騰防擁睿意蛋以人地更爹

寫鼻改喇擁睿入境肥忽

喇擁睿入境肥忽

何寫控哥捉橙能鬧嗲慄地令居大碌督霸

或何寫鼻閹禁叻坐危曳夜翼腩

8 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

是電"台"廣播,
不是電"視"廣告! :p
無見過TVB, ATV, RTV, KTV, KAR LA OK.....播過!

匿名 さんのコメント...

我比較喜歡葛文輝SARS搞笑版

一入就拉,疊起一堆,莫問到越南,驗疫執行大行動。唔理肥瘦,請勿進越南,遵守入境奉告,強闖者入境隨時係咁大,帶銀來入境照烹,藏匿者將公刊樣貌,發現會被控,兼大碌竹蹦,傳播者被監禁,之後照踢出越南!

bbj さんのコメント...

係囉,新鮮講得啱喎,係電視冇見過,得電台有咋!仲要係港台成日播架....

啊澤 さんのコメント...

為何我有印象在電視內見過這廣播???


是藍色畫面然後有白色的中文和越南文﹗﹗

lu さんのコメント...

嬲記: 哇~~~~ 竟然可以翻晒成篇廣播.終於可以對住黎同阿媽日講夜講.哈哈,唔知點解,他一聽第二句就會笑到停唔到.但我最多只記得三句. :P

錫晒你!!

啊澤 さんのコメント...

lu:

其實






不是我翻譯的

但你已經錫晒ed我

冇得收回喇

哈哈哈哈哈!!!

kristie さんのコメント...

好明顯呢件事發生既時候我未出世,我完全唔知你地講乜.

我終於踏入每過一年生日就會自動細一歲既年齡喇,好野!!!!!!!!!!!!!

lu さんのコメント...

噢...不是你翻的... 也沒關係啦.不過有些音好像不對.

你... 小心被豬頭K!!!