日曜日, 9月 30, 2007

HHR rerun



可能

公司知道我討厭這

才給我租用

挑那媽

4 層三文治★:

tofufa さんのコメント...

Re: Kristie

FORD = Fix Or Repair Daily

bbj さんのコメント...

我上次去美國都有這架車可選擇,當然我冇選啦,老實講,我覺得如果是黑色的話,實在太似英國的棺材車.....

啊澤 さんのコメント...

bbj:

係囉

我也勁絕對想棺材車!! 做design的那人其實可以把他炒了!!

kristie さんのコメント...

哈哈哈哈,
總之你如果俾架corolla同ford我揀,
我諗我會揀去死啦.

我覺得HHR ok喎....