水曜日, 5月 06, 2009

讓我告訴你真相 (?)



since i explained already, here's the original.

13 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

觀點與角度,
不是所以嘢都有定論,
想法要看你自己了!

啊澤 さんのコメント...

嘩勁呀你講左等於冇講

Ah Xing さんのコメント...

放係佢個blog既野就係佢既point of view啦,咪講廢話啦

altair さんのコメント...

想法與定論,
不是所以嘢都有角度,
觀點要看你自己了!

邊個夠我廢?

新鮮人 さんのコメント...

人人都覺得自己嘅睇法啱架啦,
就好似上面咁!

洗唔洗咁講嘢先?

新鮮人 さんのコメント...

嬲記:

有人覺得需要隔離,
因為安全第一;
有人覺得是多餘,
因為阻住佢做生意,
你話邊個係"啱"嘞??
邊個定論?
你? 我? 政府?

你講畀我聽嘞?

re:altair,
"角度"和"定論"是兩樣嘢,
混亂黎講嗰個就"夠廢"!

啊澤 さんのコメント...

新鮮,

對不起,隔離不隔離不是我想表達的。話説回來,你說"觀點與角度,不是所以嘢都有定論,想法要看你自己了"。 大概和“不是A就是B”沒有差。就是這樣。

其實我改動了此文的原版。原文是“不如殺嗮啲人”,或多或少有關我知道酒店員工看見墨西哥護照的人check-in立刻說沒有房間的事。但我怕殺人話題敏感,所以改了。如果我不是懶,我後期改成的“人+人”字,我會用不同顔色來表達不同人種因種族stereotype是歷年難改的壞觀點。moreover,我們不單對種族有stereotype,對生物也有,焚禽殺豬,不論有沒有病,我殺了你,sorry鬼叫你係隻家禽/白白豬咩。但問題是人吧,爲何不乾脆去殺人。但我知道好明顯那表達失敗。

新鮮人 さんのコメント...

嬲記,
你的"作品"尤如"藝術品",
各人所"看到"未必是你想表逹的,
(其實我寫的blog文都一樣)
再加上人人背景不同,
聯想到感覺到的也會不同!

我明白你主要不是想講什麼"隔離問題",
之所以說""觀點與角度",
都是想借這個例子"隔離"這個例子,
當一個人親身係香港經歷過沙士和禽流感的"威力"後,
就很容易會"杯弓蛇影"、"大驚少怪"了,
或者你見到的那些人的行為係"誇張"咗啲,
但從佢哋嘅角度睇又覺得好合理,
同樣的理論一樣可以放諸其他事物!

或者係我表逹唔好吧!
我亦没有說什麼,
只是說"想法看你自己"。
這裏是你的地方,
我亦不想多說了,
你說話已經好客氣,
那句"洗唔洗咁講先"根本不是對你說的!

啊澤 さんのコメント...

我冇經歷沙士咩? 也許不在香港。那年我在瑞士被當成病人隔離。就係簡單到因爲我拿特區護照。同今日一樣。好合理? 我XX!

其實唔關咩流感事,有些事情說得太白沒有意思。你叫我話俾你聽,我就話。點知講完你又係gum。對對對,你亦没有說什麼,只是說"想法看我自己"。問題就是這裡,樓上兩位爲何要這樣和你說話,自己想想。

新鮮人 さんのコメント...

看那圖覺得你有點"氣",
本意只想讓你放懷一點,
估不到惹來風雨,
也許是我詞不逹意!

算了!

~我只係蛋散~ さんのコメント...

其實我覺得嬲記既作品的確可以有好多空間可以去諗,去深究...不過,我懶,唔心多,簡單咁睇佢寥寥可數既幾隻字,就已經覺得好係嬲記既original point.

Hyacinthus さんのコメント...

同幅作品,會因個人的觀點與角度有所出入,不過也給諸位有想像的空間,各自演繹自家版本;就事本身根本沒對錯之分,同時也給予平台各抒己見,其實這才是自由言論的可貴之處 =)

btw,有人讚/責政府對事處理手法,這趟我們避過了社區爆發的風險,於我其實沒有好不好,而是夠不夠的問題,沒有人可準確地預測災難,也沒可能同一個scenario做不同的測試,機會往往祗得一次;於此,我寧願政府做多d行多步,說到底人命才是最緊要的; 

近日感冒菌在身,咳到連肺都就來無力,很怕傳染俾身邊的人,感受尢深 :( 

imak さんのコメント...

嬲記...其實我都想去被人隔離吓, 起碼一個星期唔洗做先啦!