水曜日, 6月 22, 2005



沒有她的校園裡

我已

沒有心情再去了. . . .

6 層三文治★:

匿名 さんのコメント...

沒有她出現之前
你也曾經上過學

啊澤 さんのコメント...

第一日返美術便認識她

我明白你的意思

但無可否認

有她在的日子裡

給我很大的原動力....

啊澤 さんのコメント...

謝.....

我會努力....

今日牛一 さんのコメント...

不要讀了 和我去打球跟打機
XD
這才是朋友之道

啊澤 さんのコメント...

我也要

忘記你這豬朋~~ ;P

啊澤 さんのコメント...

its not your fault

you leaving this message

is good enough for me to show that you do care about me as a fren

please don't say that you are not anyone important

u are just as important as any of my frens =)

thx for stopping by again to view my story