水曜日, 1月 18, 2006

夢工作

小時候超愛雪糕

所以有個志願

就是做一個雪糕試食員

每天的工作當然就是食雪糕

但大一點的我理智地想

要這樣品嘗不同口味的雪糕

腸胃一定壞得不可救藥

再大一點的我現實地想

要是把樂趣/興趣變成慣性的工作

工作後我該找啥樂趣/興趣?

難道又要把工作變成樂趣/興趣(?)

我絕不要

我的娛樂和工作

混為一談

4 層三文治★:

kristie さんのコメント...

遲d有機會上黎,搵我,同你去食間我成世人食過最好食既雪糕店.

啊澤 さんのコメント...

食落去會笑果隻?

hehhee

好丫~~ ^_^

kristie さんのコメント...

brooklyn俾我既印象係所有人都讀midwood,murrow,同james madison三間HS,你係讀其中一間嘛?

匿名 さんのコメント...

in Broke-land

i only went to P.S. 105 ;)

High school years, I was in LA already ;P