金曜日, 1月 20, 2006

字大

為何文字的大小

會令讀者覺得筆者的聲調有別?

鬼鏈貢大隻字並不一定代表高聲吼叫

塵貢細粒既字又不一定代表陰聲細語

死「固固」的文字

擁有甚麼語氣

只是乎讀者或筆者的心態吧

Forum

喜愛用Cap lock + 72font的人

應該upgrade發哥那金句成為:

我打字大隻, 並唔代表我冇禮貌

15 層三文治★:

HanaMaru さんのコメント...

Wahahaha....

kristie さんのコメント...

丫...原來你都係揸掃把佬,我最最最最最最愛就係掃把佬.

啊澤 さんのコメント...

唉....我部殘到癲既wrx... (淚)

你又係同志!?? hhehehe

impreza? legacy? forester? what yr?

kristie さんのコメント...

男朋友:02impreza,我:91legacy(其實都係男朋友的 >_< ).

~我只係蛋散~ さんのコメント...

omg...how come here is a subura fan club here?
~~~BL5~~~

啊澤 さんのコメント...

哈哈哈

蛋散開的是新legacy 2.5

還有

蠻人和呀一開的是03 impreza wrx

真係好fan club feel wor~~ haha

kristie さんのコメント...

我靜靜雞講個秘密你聽...
我當初同我男朋友一齊我諗都有兩成係因為架車架!!(not to give you guys wrong ideas about using it to溝女)hahahahaha.(其他o個八成當然係因為佢好人叻仔聰明有上進心幽默感同靚仔啦)
邊個係蠻人同呀一?

~我只係蛋散~ さんのコメント...

kristie: "邊個係蠻人同呀一? "

you sounded like you know what i am, didn't u?

kristie さんのコメント...

張相有你咁大個嘜頭,咁仲唔算係識你?

睡 公 主 さんのコメント...

此entry 好似係講文字大小。。
點解變左汽車專欄既﹖﹖﹖
唔。。。令人費解。。。

啊澤 さんのコメント...

kris:
邊個係蠻人同呀一?

看看以前的blog entry 便知道 ;)

小白:
你唔明架喇...算吧喇...

睡 公 主 さんのコメント...

我的確係唔明掃把佬...
因為我只會鐘情我的香蕉車
不管什麼牌子
我喜歡就好
這點你就學不到了年輕人
請食自己...

~我只係蛋散~ さんのコメント...

kris: Oops...yea, you're right~~~nice to meet you...even tho I only saw a donut-shaped object...

white: ppl like subaru is just like you like your own car. But subaru fans will also appreciate other subaru's. Don't make that sounds weird or some...hehe~~

HanaMaru さんのコメント...

Happy Chinese New Year!

啊澤 さんのコメント...

gong hay fat choi!!! ^0^