木曜日, 1月 12, 2006

媽媽回來之商務客位

媽: 仔呀, 我同你大佬本來就朝早坐機返黎~

我: 唔...

媽: 但係依家改左機票, 要夜晚先至到...

我: 啊好呀, 貢夜晚幾點到? 我黎接你地丫~

媽: 因為呢, 果個X泰話如果改成夜晚走

媽: 就有得免費upgrade到商務位喎

我: 唔,貢你幾點到呀?

媽: 我就梗係要商務喇, 舒服貢多丫

我: 姐係幾時返到黎?

媽: 夜晚囉

我: 我知~~ 咩鐘數?

媽: 我唔知呀....

我: -__-"

5 層三文治★:

kristie さんのコメント...

我都係呀!我都係呀!
返美國坐聯合up左呀!
仲要係12個鐘直航呀!!!:D

睡 公 主 さんのコメント...

咁你就應該慶幸你有個咁無意識幽默的老媽啊...lol

[ivy] さんのコメント...

哈哈! =D

啊澤 さんのコメント...

Kristie: 聯記冇合X道杯麵喎~~ (立即大打折扣) ;P

小白: 媽媽那"無意走音"更另我哭笑不得

ivy: ;D thx for visiting

~我只係蛋散~ さんのコメント...

哈哈~~絕對係auntie 既 style~~~