土曜日, 6月 17, 2006

※公告※ (二)















附加照水準是否高了很多

嬲記三文治決定和Mic Studio合作

《Fotop x blogger》Cross-over

從六月十號起實行

他的圖片﹐我的文字

4 層三文治★:

kristie さんのコメント...

正 我最鍾意睇女仔相
有少少溝,貓嘴,撐大眼o個隻最好

啊澤 さんのコメント...

鹹濕呀寶愛睇溝

大膽開放唔怕醜

貓嘴大眼唔怕舊

依~~~!???

唔通梁生都有溝(????)

kristie さんのコメント...

唔係~~係因為我自己o個條太巨,
我要反撲歸真睇番d細既黎平衡一下.
hahahahahahaha~

啊澤 さんのコメント...

想搞到我有霞想???

過黎打你架~!! =P