木曜日, 6月 22, 2006

好名!!!















我要開餃子館!!

我要開餃子館!!

我要叫間野做:

「餃餃鎮」

我要開拉麵店!!

我要開拉麵店!!

我要叫間野做:

「面對麵」

4 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

全面d,兩樣都賣,
店名叫「面對麵餃餃鎮」
」!

睡 公 主 さんのコメント...

I like this name... Hahaha~~

kristie さんのコメント...

溫哥華真係有間野叫餃餃鎮

啊澤 さんのコメント...

fresh:
not a bad idea! 謝閱

飛:
謝閱

啊寶:
下!???? OMG!!! 早知就搞Copyright先喇~~ >.<