日曜日, 6月 04, 2006

Cube

這是日產目前只在日本有售的CUBE














好可愛ne~!! ^.^













聽說日產打算下年把這車仔引入米國發售!!











簡潔又新鮮的Setup~















要是當真﹐我便要同我架掃把佬說再見了~~

9 層三文治★:

匿名 さんのコメント...

嘩, 這輛車好"卡嘩兒"啊

匿名 さんのコメント...

oh, 今日我男友見到長沙灣優質汽車車展見到有水貨賣, 售價為10萬8千

kristie さんのコメント...

點可以為左呢舊核突野唔要掃把佬???????
>_<

啊澤 さんのコメント...

lala:

十萬八千﹐價錢公道丫~~ ;) 我部掃把要雙陪價錢。

另加四萬多的改裝費.... -_-" (港元計算)


呀寶:

唔好再講喇...再講我又要喊喇... T_T

我好唔捨得掃把丫....但係部野太辣又食油

我都係要部車慳油又可以裝多D野

好似麻雀抬呀﹐梳化呀﹐屍體呀﹐狗屎垃圾呀~~~

HanaMaru さんのコメント...

這輛車gam scion geh? 又抄?

睡 公 主 さんのコメント...

我地開始有隔膜啦~下刪80句...
@#$%^&*@#$%^

啊澤 さんのコメント...

hana:
same boxy style better then scion ;P

fly:

(保持沉默)

匿名 さんのコメント...

係呀, 架車真係好cutie, hehe, 不過同你掃把佬style完全唔同喎

啊澤 さんのコメント...

可以話各有所長喇!! =]