火曜日, 10月 10, 2006

愛是中期試














填充題:

1) 我_____你個_____.

2) 我們_______到天亮.

3) 你個________好大.

4) 搞____我____舒服.

5) _______頂______.

7 層三文治★:

冬冬 さんのコメント...

鼻C篇:

1)"個鼻哥窿大過"﹐"鼻哥窿"
2)"撩鼻C"
3)"鼻哥窿"
4)"錯,撩到", "好唔"
5)"撩左好耐﹐", "唔順啦﹗"

匿名 さんのコメント...

1) 我拆左你個廁所
2) 我們研究個馬桶到天亮
3) 你個馬桶好大
4) 搞到我的心好唔舒服
5) 要如廁的話用尿壺頂住先啦。

kristie さんのコメント...

1)我哼你個頭.

匿名 さんのコメント...

1)我打俾你個妹
2)我們聊到天亮
3)你個妹張床好大
4)搞到我的背脊好唔舒服
5)因為我張細床有彈簧頂住背脊﹐你個妹無。

啊澤 さんのコメント...

冬: hahahah 好好笑(但暗地裏已斷定冬冬是愛挖鼻孔的人了)

小白: hahahahaa >0< 廁所哩個得呀~~

寳: 咪貢喇~ 玩埋個幾題喇~~

HanaMaru さんのコメント...

點解你自己唔玩?我想睇下你會填什麽喔。。。
:)

啊澤 さんのコメント...

1)我頂你個肺
2)我們吵架到天亮
3)你個問題好大
4)搞到我睡得不舒服
5)我頂你個臭肺