月曜日, 10月 30, 2006

月餅日














沒有氣氛的節日

沒有慶祝的意義

10 層三文治★:

匿名 さんのコメント...

唯有自己講首『月亮代表我的心』.

kristie さんのコメント...

我都唔記得左買燈籠,好唔開心.

睡 公 主 さんのコメント...

嬲記。。
新鮮質疑我的身份。。
只想在此告訴他﹐我是小白...
新鮮。。點解。。
http://freshdesigner.blogspot.com/2006/10/are-you-libra.html

睡 公 主 さんのコメント...

oh,
BTW..
Happy Birthday...
drunkie monkie...

匿名 さんのコメント...

我只想說句:sorry.
I really know nothing about that but not now!

Altair - 映昔台 さんのコメント...

聽到小白﹐我淨係會諗起小新。聽到飛飛﹐我淨係會諗起麥當勞叔叔。
咁講真﹐又小白又飛飛﹐真係好難令人聯相到係同一個人嘛。

ju頭 さんのコメント...

哈比巴芙地
送份生名俾你做生日禮物
「嬲記訓地下」
嘩哈哈哈哈~~

HanaMaru さんのコメント...

樓上兩位男人,係你們不夠細心,所以才沒有留意到小白同飛飛係同一個人,要拉去斬!呵呵~~~

睡 公 主 さんのコメント...

呵呵~
相士話小白個名唔旺我 啊 嘛~
﹕)
我依家叫陳飛飛~
呵呵

啊澤 さんのコメント...

新鮮, 月光光照地堂好D wor~~

寶, 咪買喇, 都冇氣氛

小白, 咪貢喇, 下次見到新鮮打獲佢咪算囉 hahaha

altair, 你放心, 小白會打埋你

ju, 3Q 3Q~~ =) 係, 我醉到訓地~~ 下年早D到

hana, 係囉係囉 (煽風點火中)