土曜日, 11月 04, 2006

嬲記派出所 之 番茄醬


















大家有否研究過

快餐店裡獨立包裝的茄汁

其實有一到十二的編排號碼

一號最甜而十二號是最酸

目的是讓食客

每次都能嘗到一點點的不同

不讓食客容易對其產品厭倦

附加圖的韓國茄汁是六號

不同公司的茄汁

號碼都放在不同地方

下次吃快餐時細心留意一下吧

11 層三文治★:

睡 公 主 さんのコメント...

應該話你食太多快餐
定係話你太得閑呢﹖

ju頭 さんのコメント...

*舉手*
我知道我知道!
好耐之前森美小儀講過架啦~
起碼兩年前呀~~

匿名 さんのコメント...

唔係華?
咁你都有留意~_~!!

Eden さんのコメント...

Wow, impressed!

Happened to hv a pkt of Mac's Garlic Chilli Sauce in the office so i checked it out. Ours is 7 !

thanks for sharing the info!

kristie さんのコメント...

梁生好耐前都話過我聽呀,
你地一樣咁得閒呀~~~

HanaMaru さんのコメント...

極少吃,所以沒有留意。你。。。果然是等“閒”之輩。
哈哈~~~

Altair - 映昔台 さんのコメント...

睇到有乜咁勁﹐淨係嗒唔睇分唔分到六號同七號先?

啊澤 さんのコメント...

小白, 係我見識廣泛

ju, 係森美移動呀

新鮮, 我見識廣泛嘛

eden, np =)

寶, 係我見識廣泛

hana, 係我見識廣泛

altair, 我分唔到 -_-"

Altair - 映昔台 さんのコメント...

i went to McD today. took a pack of 1 and a pack of 3.
taste totally the same!!

啊澤 さんのコメント...

maybe you should try a pack of one then a pack of 12

Altair - 映昔台 さんのコメント...

i'll try next time, but i still bet they are "ONE Q FACE"