日曜日, 11月 12, 2006

咖啡杯都企不穩














星期一

工作室最忙的一天

下午寄貨完畢後

終於給四小時沒離坐的我

三分鐘的空閒了

我用一分鐘沖進了洗手間

三十秒極速洗手

回到公作坐位兩秒後

又立刻彈起奔往廁所




我忘了小便

9 層三文治★:

ju頭 さんのコメント...

你個題目同你篇野O既內容
無關聯O既?
你個title令我諗起o既係丟架
但你o既內容係忙都尿都無得痾
唔貼題呀

匿名 さんのコメント...

不如叫『急爆咖啡杯』?

啊澤 さんのコメント...

ju~~忘了小便﹐好很丟架

新鮮~~lol~

Eden さんのコメント...

Bwahhaahaaaa !! (>.<)

Eden さんのコメント...

不会丟架啦! At least no one in office know you 忘了小便!

Bwahhaahaaaa !!
*still couldn't stop laughing* oops

Altair - 映昔台 さんのコメント...

無理由o既﹐你係咪去左邊唔話得比人聽﹐作個籍口出o黎﹐仲要 blog 埋去搏人地信呀?

[ivy] さんのコメント...

耐唔耐我都係咁...

HanaMaru さんのコメント...

我以爲你會善用那三分鐘,用其中一分鐘去吸煙添。

啊澤 さんのコメント...

eden~ -_-"

altair~ 貢你話我三分鐘可以去得邊喇

ivy~ *震驚*

hana~ 食煙起碼要五分鐘喇~~ ^.^