火曜日, 2月 13, 2007

不吃...因為...
















Mad-DogCarrie也有發表

以下便是在下的不吃目錄:

西蘭花.生蔥.白菜.所有瓜類(除西瓜).生疆.醋.Blue/Goat芝士.豬/牛/雞筋.豬/牛/雞大腸.羊.蛇.兔.貓.狗.鵝.鴨.白切雞.排骨.所有腎.所有肝.所有肺.所有腦.麻辣.魚頭.魚眼.魚骨.垃圾.玻璃.矮瓜.番茄.海蜇.糞.冬北菇.鮑魚.象拔蚌.青口.蝦頭.蟹膏.髮菜.芒果.草莓.鮮奶.荔枝.梨.菠蘿.奇異果.榴蓮.西柚.人參.芹菜.芥菜.榨菜.莧菜.椰菜花.番薯.四季豆.蠶豆.毛豆.荷蘭豆.豌豆.冬筍.蓮藕.黑木耳.銀耳.豬腳.紅豆.祿豆.海膽.田螺.田雞.鴨下巴.橘子.葡萄.蜆.青豆....

因爲我不會吃骨

因爲我怕腥

因爲我怕酸

也因我恨那天殺的菜青味

多謝


眾網友版本: (鳴謝Aulina連結)

Aulina: 我不吃會叫的東西,因為……

Inner Space: 我不吃【果仁】﹐因為 ...........

梁巔巔: 千帆並舉。萬文齊發。百萬文章同題一起 Post 之我不吃。。。。因為。。。。

blue: 我不吃扮肉的齋……因為……

gabriel: 我不吃魚肝油,因為腥到暈

guy: 我不吃蔥、洋蔥、芫茜、芹菜,因為…

五師兄: 我不吃……因為……

lu: 我不吃... 因為...

PK_: 不吃

樂遊: 揀飲擇食

堂本冰子: 我不吃綠色吊味蔬菜,因為…我…會…嘔…

Cheryl: 我不吃人間煙火

Carrie: 我不吃...因為...

嬲記三文治: 不吃...因為...

Heidi: 我不吃蘋果,因為......

uncle ray: 我最不愛吃榴槤,因為怕它軟綿綿…

CAN: 我不吃......因為......

大腦電波:我不吃... 槍斃我也不會吃...

kitb: 不吃就不吃

笨爸:我不吃香菜,因為香菜不香,很臭。

Josephine: 偏食又是為了什麼?

shadowzo: 我絕對不會吃的東西?

No Reason: 救命呀!我真係食唔落~

Miss RAIN: 吃不下的東西

13 層三文治★:

匿名 さんのコメント...

其實, 寫你食咩會唔會短的呢? :)

冬冬 さんのコメント...

哦﹐你唔食玻璃。。。

咦﹐木和鐵都不在你的不吃目錄哦~ 唔知邊樣好食D呢?? ^^

啊澤 さんのコメント...

雄: 因這topic是你不吃啥嘛~~

冬: 噢~~難道你沒有吃過鐵板廢柴?













我也沒有...-_-"

mad dog さんのコメント...

連結埋你啦!
嘩, 你唔食果D我都勁鍾意食: 白切雞, 海膽, blue cheese. :)

kristie さんのコメント...

完全同意with大雄.

匿名 さんのコメント...

點解會係二月嘅?

linked!

新鮮人 さんのコメント...

你咁多嘢唔食,好易餵喎,
餐餐彊蔥撈飯就搞掂你啦! :p

HanaMaru さんのコメント...

你講大話!你明明食田螺的~~~escargot.呵呵~~~

HanaMaru さんのコメント...

另,你貢多野唔食,做人好無意思。哈哈哈~~~
j/k
:P

Josefina さんのコメント...

喔,原來你係偏食王!

啊澤 さんのコメント...

mad: thanks! but你唔食果啲我又ok wor +_+

寳: 唔好同意呀!!你會變成冇主見人~~ ;P

aulina, 謝啦~ 本版日期是永遠不對的 -_-"

新鮮: 公仔麵就得啦...;P

hana: escargot是蝸牛 -_-"

hana: 也不會啦 ^.^

josefina: 對,所以我應該很短命 T_T

tofufa さんのコメント...

你個目錄有好多正野食呀~^^

啊澤 さんのコメント...

花: 小心...我吃豆腐花的!!