月曜日, 2月 19, 2007

見面禮*

圖1:
兩名白痴在等候落機時
在玩你影我我影你影我影返你影黎影去
影影影係又影唔係又影o既時候
我竟然capture左
一個巨型怪欏*
註: *圖中黑色地帶








圖2:
在我和身邊人分享了發現後
某人突然說要擺個pose影多張
此乃是完成品

佢做緊咩
讀者們思考思考吧~



嘻嘻*






(我突然感到我的生命有著極大之危險)

12 層三文治★:

HanaMaru さんのコメント...

JH: Wahahaha....u gotta post more these kinda pics~~~ hahaha~~~

ju頭 さんのコメント...

哎呀
hana,我可能過唔到今晚呢...
無命寫都唔定呀

冬冬 さんのコメント...

出鏡喇出鏡喇~~~ 嘻~

好彩只係用手指而唔係用其它野唧。。。

笑死!!

tofufa さんのコメント...

好野! ju頭 good job ar!

ju頭 さんのコメント...

冬冬:你係話佢個嬲記衰樣終於出鏡還是我美妙o既圖文終於o係哩度出現呢?呵呵~

豆腐花:多謝多謝,嘻嘻嘻

啊澤 さんのコメント...

冬冬應該係話緊嬲記美妙既衰樣

冬冬 さんのコメント...

我當然係話。。。

ju頭既生動感性圖文同埋嬲記既熟男靚樣啦!


呵呵呵~~~

新鮮人 さんのコメント...

物劉以逹都有同你地一齊去玩咩????? =p

啊澤 さんのコメント...

冬冬那熟男term只適合altair

新鮮那話不好笑 -.-

ju頭 さんのコメント...

冬冬: 生動就ok啦,但感性我就無啦~~ 唔通佢個衰樣流露左我睇唔到o既感性?噢~~

新鮮: 我絕對唔認同,劉以達是無鬚但有音樂才華的

匿名 さんのコメント...

原來除左我仲有人覺得你似劉以達。
下次你過黎﹐可唔可以高叫一聲「大夫~~~」我聽??哇哈哈哈~~~

啊澤 さんのコメント...

又想delete comment tim....


@_@