火曜日, 7月 12, 2005



































這沙灘

養育了爸媽

和捕魚為生的祖先們

記得小時候

爸爸很喜歡把我帶來

現已貴為爺爺的爸爸

也樂意帶小姪女

到此地一遊

看著自得其樂的小姪女

不禁奇想

姪女長大後

會否也帶著兒孫

去這海灘

堆沙丘

捕螃蟹

因為

我一定會

5 層三文治★:

匿名 さんのコメント...

哈~~我最愛的海灘
再過幾日我又再去了
但我想應該比這個乾淨吧

啊澤 さんのコメント...

no need to think

that beach i went

IS dirty ;P

~我只係蛋散~ さんのコメント...

hey, 偉澤...你阿哥大概幾耐返黎﹐我就黎悶到出菰仔啦(講笑)﹐仲有﹐今日見到"維維"﹐佢話佢遲D會去香港﹐問我點樣可以聯絡到你喎...覆個msn msg或者icq offline msg俾我﹐好冇...仲有丫﹐你幾時返黎再落天皇丫

啊澤 さんのコメント...

哥哥會在國慶之日回來 ;)

落天記?幾時都得喇~~~ ;D

回蛋散~

啊澤 さんのコメント...

香港很小

我去的地方

離不開: 油尖旺

北上時

只去了蚊蟲地獄: 鄉下

和過關時經過的: 深圳

童年回憶?

那海灘變了很多

和我幼時的差很遠...

可惡的污染 ;(