木曜日, 7月 06, 2006

雲游四海














用半年青春

隻身一人﹐流浪歐洲

儘管

盤存用盡﹐身無長物

最後

淪落機場洗頭﹐受盡冷眼

很佩服你的勇氣和膽量

艱辛但自由

崎嶇又嚮往

也許就是你

旅行的意義

8 層三文治★:

匿名 さんのコメント...

>旅行的意義
我想我是自虐+率性成份多一點

doraemon

匿名 さんのコメント...

p.s. 很喜歡這張 pic!

doraemon

啊澤 さんのコメント...

原來是個變態的.....-_-"




anyway~


謝閱 ^.^

kristie さんのコメント...

乜野勇氣和膽量,
搞到十幾eu俾hostel都無,
呢d叫無謀.

匿名 さんのコメント...

我係意大利比人 stole 左 幾百蚊 euro
anyway 我喜歡玩到盡, 而加后生, 訓街唔沖涼真係無所謂, 后生時率性地玩一次, 因為唔知幾時再有機會. 老了, 想 率性 都未必有能力

doraemon

kristie さんのコメント...

哎呀,sorry呀,我把口係咁衰,
(成日為左同嬲記鬥嘴而鬥嘴),
我都試過訓街同唔沖涼咁去旅行的,我明.

匿名 さんのコメント...

[color=#ffffff] 原諒你係女人[/color]

啊澤 さんのコメント...

啊寶:

終於肯認自己口衰喇~!? hahahha ;P

D:

係呀, 你咪怪佢喇

佢係個無知少女/婦