火曜日, 7月 18, 2006

家 (二)














老實說

我很喜歡小孩子

但總不知道如何去表達

面對小孩

我會變得無言而對

我也很怕

自己奇怪的性格

會難以教導下一代成長

成為有用的人

這世界已經非常複雜

家庭事業人際學業愛情財務

人大了

成為了社會裡的甲乙丙丁

下一代...也要步我後塵嗎

有意義嗎

4 層三文治★:

Altair - 映昔台 さんのコメント...

我都擁有奇怪性格﹐應該不舜於你﹐但係我個女都係每日咁長大。只要係自己既下一代﹐為佢做D乜都會變得有意義。

kristie さんのコメント...

我覺得生到出黎就識教架喇,
況且我呀媽都唔識點教我啦,
不過睇下我而家幾優秀脫俗!

HanaMaru さんのコメント...

其實我都好驚。。。吖!!!!!

啊澤 さんのコメント...

Altair:
希望如此 =)

啊寳:
生到出黎就識教? 好搏wor...

萬一生完,真係唔曉教,冇得refund架wor... -_-"

你知喇

唔係個個小孩都好似你貢優秀脫俗架嘛~~~

hana:
貢我地一齊驚喇

吖~~~~~~~~~ >0<