金曜日, 7月 21, 2006

Zeye-zix













從這裡

往東走三個多小時

就會遇到
Zzyzx

本以爲這街名很架勢堂

怎料

Bangs TX有條Zzz

Kearney, Nebraska有條Zzzz

果然係一山還有一山高


@_@"

6 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

無論點解釋,
好明顯"ZZZ" 代表sleeping,
"zzyzx" 其實係粗口來的,你"中計"了;
開長途車咁悶,除了想訓就係想講爛口嗎!

kristie さんのコメント...

我諗起細個睇閃電傳真機教「街市街」...
(掉轉頭讀都一樣,幾勁!)
oh!no!!!!
唔係因為咁,
所以我變到咁街市,
最鍾意成日行街市嘛.....?

啊澤 さんのコメント...

新鮮:
其實我真的中計了,起初我以爲此地與外星東東有關

師奶寳:
是蠻有趣的,我很喜歡兩面字,譬如說

Racecar 反過來也是 racecaR =)

冬冬 さんのコメント...

去vegas必經之路!
次次經過都好興奮﹐因為就黎有得搏殺啦﹐呵呵呵呵~~~~

必勝! @_@

啊澤 さんのコメント...

次次去親都輸到喊 T_T

kristie さんのコメント...

d星座成日話我賭錢會上癮>破產>破碎家庭,
所以我唔敢賭..
咪住!!冬冬你都係人馬喎..(上左癮人版呀!)
hohhohoho~~