月曜日, 4月 30, 2007

茶樓點心 之 春卷



我熱愛春卷

和一堆煎炸點心

全因幼時

媽記咩煎炸過的都一概唔准我食

連皮蛋粥必落的卜脆也不能碰

太可惡了太悲哀了

可是哈哈哈哈哈哈

我現在已是牛高馬大

媽記你奈我唔何架喇

哇哈哈哈哈哈哈哈~

你睇下我幾
奸~~~

哇哈哈哈哈哈哈哈~

(完)


伸延閱讀:
茶樓點心 之 鳳爪」,「茶樓點心 之 蛋撻仔

13 層三文治★:

HanaMaru さんのコメント...

哇哈哈~~~好似我阿媽以前唔比我睇電視,依家我一次過補返。。。
:)

tofufa さんのコメント...

卜脆好正好正ga~

啊澤 さんのコメント...

@hana

好似啲狗困係籠内太久

一放出黎就勁跑

hehe

啊澤 さんのコメント...

@花

=.= 係呀~細個果時冇得食~~~好慘~~~

匿名 さんのコメント...

hEY pang yau~~we got u a can of coke from Korea lor...Do u want it hahah call us~~

啊澤 さんのコメント...

wah~!!! CALL U RIGHT AWAY SIN!

匿名 さんのコメント...

難怪你個車胎越來越大

lu さんのコメント...

hanamaru x2

mum now calls me a 電視精

HanaMaru さんのコメント...

嬲記:好彩你講勁跑,我以爲你想講一放出黎就勁咬人。哈哈哈~~~

lu: 同病相憐neh~~~
:(

匿名 さんのコメント...

AI~~IF U DON'T WANT IT..IT'S FINE...THEN WE DON'T HAVE TO BRING IT BACK TO LA FROM "LO YUEN" LA...-_-"

@chuck house ar...

啊澤 さんのコメント...

@尖

細左啲架喇!

啊澤 さんのコメント...

@hana

果然對動物一通不曉

啊澤 さんのコメント...

@wing


sorry!! have too much fun MJ-ing, for got jor tim!

thank you again!