火曜日, 5月 01, 2007

好一個同事



圖中o既電話

係我有個客用左3日,擺o係度寄賣o既

今日有個人走入黎,話要單買哩個model o既電話,雖然唔係我serve佢,但我都同我個同事講,叫佢幫下手,賣左佢啦,平$50喎

佢兩部電話都俾果個人睇,講完平$50之後
就同個客講:「全新同used都係差$50,梗係要全新啦!」之後個客就買左部新o既

佢俾返部電話我o既時候,
我忍唔住講左句,「你係咪唔識聽中文架?!」
佢竟然答我:「識呀」


我真係唔明
究竟係我表達能力低
定係你蠢

10 層三文治★:

啊澤 さんのコメント...

可惜你又不能鬧爆佢

新鮮人 さんのコメント...

真係有咁正氣嘅人架,
真係唔佑好嬲成好笑!

kristie さんのコメント...

豬頭終於出post喇~~~~~;*

啊澤 さんのコメント...

寶師奶:

按"豬頭話"你會發現

她已經出了幾個post了... -___-"

bbj さんのコメント...

差五十蚊...係美金定港幣先,如果冇保養,我都要新啦....哈哈!

HanaMaru さんのコメント...

白色幾靚喔。。。可以問妳情敵阿米高要唔要。哈哈哈~~~

ju頭 さんのコメント...

寶:因我聽到你從心入面發出o既熱烈呼喚嘛
bbj:係美金!同埋是新是舊都無保養的!
hana:你錯啦,佢唔係我情敵,係阿大,我只係屈居第二的..

匿名 さんのコメント...

哈哈~
妙問妙答~

匿名 さんのコメント...

really? I didn't even know.

啊澤 さんのコメント...

tom: 稀客wor!! 謝光臨 ;)

altair: 係囉!! 我都唔知wor!!! -_-"