木曜日, 5月 17, 2007

teh sux0r



又給蚊子咬了一身癢

但豬頭一點事都沒有

爲何那衰蚊只欺負我

12 層三文治★:

kristie さんのコメント...

因為你d血熱/濃~~~~me tooooo~~~

新鮮人 さんのコメント...

因為雄蚊只吸草汁,
只要雌蚊才會吸血,
異性相吸也!

匿名 さんのコメント...

好簡單

豬頭靚

你唔靚

所以要吸你血

lol~

tofufa さんのコメント...

I guess cuz you r a bigger target than 豬頭~

ju頭 さんのコメント...

寶:咁樣會俾蚊咬o既機會大d架咩?
大雄:嘩~~~ 好鍾意你個comment,非常鍾意
豆花:梗係啦,針佢命中率高幾多呀!

kristie さんのコメント...

ju頭:我由細到大無論拜山定係去camp,成個山頭幾百萬人d蚊都係要揀黎咬我,所以我聽聽埋埋好多d全無科學/醫學根據既解釋:
1.B型血惹蚊d
2.出汗多既人惹蚊d
3.惹蚊即係血好濃
4.惹蚊即係好"熱血"
5.惹蚊即係血好甜
>______________<

你信唔信?

啊澤 さんのコメント...

寳: 有濃血架咩????

啊澤 さんのコメント...

新鮮:

可信程度超低 =___="

啊澤 さんのコメント...

雄:

冇得話你唔arm添..... -_-"

啊澤 さんのコメント...

花:

good point, after all, i am sooooo buff and strong muhaha

啊澤 さんのコメント...

寳:

血好甜???

我"O"形bor~~

邊個D血唔熱架~???

新鮮人 さんのコメント...

我這次是認真的啊: :(
請看這個政府網頁"習性"的第二個point,

http://www.fehd.gov.hk/events/mos/mos_hkc.htm