日曜日, 5月 13, 2007

我請客

快餐店收銀員說

「多謝你六個四丫」

左邊中年人士掏出銀包

右邊中年人士大喊:「我來!!」

左邊中年人士吶喊:「不用喇!!」

然後有如太極拳比武

兩人雙手在收銀員前揮來往去



我畀錢喇好唔好呀

8 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

我想話你知小心畀祖國block你個blog,
早前我寫咗篇馬力,
而家個blog就畀徫大嘅防火墻block了,
個個blogspot都唔block,
淨喺block我個???鳴鳴~~~
你寫六個四?
重要喺五月中寫?
你死梗!!! :p

bbj さんのコメント...

下次我同人爭俾錢時,你記住幫我俾喎!

tofufa さんのコメント...

My friend is working in China and he can't access my blog last year (not sure about now)

啊澤 さんのコメント...

新鮮:

點同呢

你個blog貢popular~樹大招風嘛

hahahhaaha >0<

啊澤 さんのコメント...

bbj:

好呀

你call我喇 ;P

啊澤 さんのコメント...

花:

soooooo many sites you cannot access in big6, so messed up!

匿名 さんのコメント...

少數怕長計o丫嘛, 美德o黎o既~
haahahahahaha......

啊澤 さんのコメント...

becky:

也太那個了吧

只是快餐店而已~~~