水曜日, 5月 02, 2007

蚊之與螳螂



有一日有一隻蚊之同一隻螳螂去偷睇一個女仔沖涼...


隻蚊之懶叻咁講:
「你睇,十年前我係佢心口叮左兩下,宜家腫到咁大喇﹗」

跟住隻螳螂就好唔服氣咁話﹕
「咁算得D咩呀,我十年前係佢大髀中間劈左一刀,到宜
家每個月都仲會流血添啦!」

10 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

神經病,
笑死人咩!!! ^0^

匿名 さんのコメント...

哈哈... 好笑!!

kristie さんのコメント...

好背呀你,我n世前聽過喇~~~~hhohohohoh:p

啊澤 さんのコメント...

豬頭啊!!有人話你背呀!!! >0<

要唔要我用語言傷害佢呀???

bbj さんのコメント...

你個笑話好似初中生嗰d喎!

HanaMaru さんのコメント...

豬頭:我未聼過,好搞笑啊~~~哈哈哈~~~講多D比我聼啦。。。
:)

tofufa さんのコメント...

I have never heard this one b4 too~

ju頭 さんのコメント...

寶:點解你個comment係亂碼o既(扮睇唔到中)
bbj:我o既心境就好似一個初中生咁年輕丫嘛,呵呵呵
hana:我都係第一次聽咋,笑死我!
豆花:我問過好多人,都無人聽過架~~

匿名 さんのコメント...

咁仲有蟑螂小妹呢:
「我係佢鼻哥窿、隔勒底產過卵。你地唔見我d子子孫孫時不時會探頭出黎say hello咩」

啊澤 さんのコメント...

eyer: -___- omg... that is sick...