火曜日, 5月 29, 2007



本人開的車叫

掃把佬

並非

SAPPORO

10 層三文治★:

bbj さんのコメント...

好有錢呀........

HanaMaru さんのコメント...

連車牌都post出黎?
:P

點解我見親D掃把佬都係藍色既?係唔係呢個款都係藍色嫁?

匿名 さんのコメント...

撞鬼你連車牌都貼埋出黎......

hana, 有其他顏色﹐不過最多人買係藍色咋嘛.....

匿名 さんのコメント...

我懷疑架車入得廠﹐係預左出唔翻﹐所以 show 埋車牌都無所謂。

匿名 さんのコメント...

莫日在看台灣的歌唱比賽節目﹐
發現有一位女性選手叫做"蘇貝如"。

真屌!

可惜一開口唱歌就發現﹐是水貨﹐馬力不足。
還是奧狄比較有保證

<@PpLe Mi>

kristie さんのコメント...

hana,梁生揸的便是銀色的掃把佬了.

係囉,嬲記竟然連車牌都唔遮下。

tofufa さんのコメント...

so many tires :O

啊澤 さんのコメント...

bbj: 這車不貴~~

hana+雄+altair+寶: 車牌不要緊吧~~ 找到我﹐也沒有關係...

hana: 我愛藍色~!!

altair: 那日是換日版車頭燈!! ^_^

jwen: 別傻了...我肯定蘇貝如比奧狄強~~ ;P 肯定!

tff: 車房嘛~~

匿名 さんのコメント...

在米國用日版車頭燈﹐會唔會有時差問題?? 因為呢邊夜晚係日本o既朝早喎。

啊澤 さんのコメント...

altair:

絕對會

所以我夜晚不會駕車外出