月曜日, 8月 27, 2007

阿寶煮食 (一)



在這裡先給阿寶說萬個謝

百忙裡還抽時間給我

事前還致電

問我這挑食人愛吃啥餸菜

說要煮飯給我品嘗

真是受寵若驚 x 10!!

3 層三文治★:

冬冬 さんのコメント...

唔拽呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

點解嬲記有得食﹐我冇得食???????????

家陣阿寶妳係咪錫佢多過錫我先?!?!?!?!

嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚~~~~~~~~~~~ >_<

啊澤 さんのコメント...

擺明架喇﹐咪浪費眼淚了


MUAHHAHAHHHAHAHHAHHAHAHA

kristie さんのコメント...

扮晒蟹喎冬冬,你邊次上嚟有搵過我先.
應該話,你根本唔上嚟我度囉.