火曜日, 10月 07, 2008

(香)港髮

*photo by themexican


02.15pm...歡迎光臨, 請等等

02.16pm...(呆坐)

02.30pm...麻煩先生過嚟洗洗頭

02.40pm...想點剪呀先生

02.41pm...(剪...剪...剪...)

02.45pm...好, 麻煩先生過去洗洗頭



*注02.45pm: 那刻我就像梁潮偉看李連杰耍劍
然後在内心深深處用國語抖振地說了一句: 好快的劍(剪)

9 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

咁快???
你幾時變咗老夫子??
(頭上得三條毛)

啊澤 さんのコメント...

新鮮@

真係好快

快到我驚佢會剪親自己手指

新鮮人 さんのコメント...

我會驚佢剪到我對耳仔多啲! =___="

匿名 さんのコメント...

我去開嗰間成兩舊水落樓,
如果個stylist敢咁樣咁快剪完,
下次我肯定唔幫襯.

啊澤 さんのコメント...

becky@

女仔頭當然要花點時間了

其實之前係米囯剪都要坐粒幾鐘先搞惦

但效果同好快的劍差唔多

Carmelina さんのコメント...

你係咪去10分鐘理髮果d?
其實我好想知道掂唔掂?

啊澤 さんのコメント...

carmelina@

其實那家應該不是十分鐘理髮那些

只是那天那個師傅很忙

要同時照顧兩三個客人

要留意的是

洗要耐過剪

Sandee さんのコメント...

btw, I love this post! =)

LOL

啊澤 さんのコメント...

sandee@

thank you ;P and i love reader's comments