火曜日, 10月 21, 2008

九龍寬頻

*photo by Mr.Mark


電話響起

滿心歡喜以爲是jU*頭

「你好我地係九龍寬頻...」

(黑臉)

此類煩透的電話訪問和短訊

根據嬲非正式統計

上個月我每日平均收到1.3個

5 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

近來我都收好多,
仲要隨便問"陳先生在嗎"?
好彩我唔係姓陳,
不過都夠煩了!

tofufa さんのコメント...

HK citizens need the do-not-call list too :p

啊澤 さんのコメント...

新鮮+花@

我剛又收到電話



兩個短訊...

i think i needa call customer service to block these calls +_+

Carmelina さんのコメント...

通常見到3字頭的電話都唔好聽~

啊澤 さんのコメント...

carmelina@

三字頭也是無聊電話ba??

目前爲止也只有二字頭