月曜日, 10月 27, 2008

媽記的老公



我未能恨爸記

因說到低

爸記用他一雙手

不計成本地把我們養活

而我

卻自私得不想要小孩

6 層三文治★:

匿名 さんのコメント...

我阿媽都係話我唔想生仔係自私,
然後我問: "我表現自私嘅對象係邊個先,
又未出世......"

Carmelina さんのコメント...

我都有諗過唔生細路仔,廢事害下一代!

啊澤 さんのコメント...

beck@

自私不一定要有對象,因不想失去自己現有的生活模式和自由,而不想去承擔照顧下一代的責任,便是自私...

啊澤 さんのコメント...

lina@

我絕對有同感

lu さんのコメント...

同感

不過我媽無話我唔想生仔係自私boh

啊澤 さんのコメント...

lu@

原來好多人都唔想生... ;O