日曜日, 8月 13, 2006

冇用














影音器材的音量

每每只能用到它的三份一

過了

便會失音

就算能用到它的百份百

人的耳朵根本不能承受

製做不可能盡用的功能

為什麼

12 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

我要認叻!
亞叻首歌點唱架?
叻~~我要叻~~我要餐餐做亞head~~

新鮮人 さんのコメント...

遲d我重要用diamond做cable添呀,
叻過而家d什麼黃金線!
我叻唔叻?

Altair - 映昔台 さんのコメント...

中庸之道﹐去得太盡唔係好事。

Altair - 映昔台 さんのコメント...

仲有﹐你玩乜呀﹐日日改命。欠下巨債?

啊澤 さんのコメント...

新鮮:
叻la叻la~~~ ^_^"

Altair:
changing names? um... just for the heck of it, lol.

ju頭 さんのコメント...

omg
時下d人真係痴痴地
睇完後我真係呆呆地
有病架...
相信你明白的
^_^"

啊澤 さんのコメント...

hhaha 明曬喇 lol~~~ ^^

冬冬 さんのコメント...

喂喂有樣離題野想問嬲記。。。

你係LA去唱K通常去邊間架?

我以前成日去monterey park間“富豪”好似執左。聽人講話好似搬左去hacienda heights﹐你知唔知係邊呀?

我而家淨係識K100﹐真係好唔掂呀~~~

睡 公 主 さんのコメント...

Winter: 我幫佢代答。。。
間“富豪”舊址係阿ALHAMBRA 唔係MONTEREY PARK。
搬左去S.EL MONTE 唔係 HACIENDA HEIGHTS

而家個名叫“天皇KTV”
http://forbesmemberclub.com/
電話(626)443-2800
1536 peck road
El Monte, CA 91733

冬冬 さんのコメント...

飛飛﹕ 唔該晒! 50蚊一間房都好貴呀~~~

除左呢間﹐仲有冇咩心水推介呀?

啊澤 さんのコメント...

放心喇,揾飛飛,有discount ;P

$50 is night time...

happy hour is like $12 per-person

睡 公 主 さんのコメント...

happy hour is from 3-9pm
$10 PER PERSON...
Drink not included...
夜晚可以唔晒坐房﹐坐廳或BAR喇﹐大廳的音響一流~
試下新開的HAPPY KTV 喇~
音響唔錯架

HAPPY KTV
626-448-3988
10520 LOWER AZUSA RD
EL MONTE﹐ CA