日曜日, 8月 27, 2006

櫻桃幫《親愛的王子》

不經意地愛上了這怪氣樂團



















01. 清新早晨 ....... 歌詞好變態, 好正

02. 親愛的王子 ....... 好奇怪的MV, 好正

03. 秘密花園 ....... Live 演出

04. 再見我的愛 ....... (電視禁播版)

05. 蝕月 ....... 專輯裏我最愛的歌, 但冇MV

06. I Wanna Rock ....... Live 演出

07. 我的空氣

08. 小丑世界 ....... Live 演出

09. 不對也要愛

10. 黑夜來臨 ....... Live 演出

4 層三文治★:

Altair - 映昔台 さんのコメント...

“讓你不支倒地﹐我可以享受你痛苦的呻吟”
WTF?? 我淨係聽左第一首﹐好變態呀。
不過真係幾特別

啊澤 さんのコメント...

watch the video for second one

notice she turned the prince to a zombie

Altair - 映昔台 さんのコメント...

聽完你講﹐mouse pointer o係個 link 上面培迴左兩秒﹐覺得。。。都係唔好喇。哈哈

啊澤 さんのコメント...

哈哈哈 

冇鬼架~~~