日曜日, 8月 20, 2006














不幸地聽到

某師奶在晒命

說她的寶貝兒寒窗苦讀十年

現在當了個外科醫生

在社會裡搵很多錢叻到死

原來

救命的醫生不可喜

賺錢的醫生才可賀

9 層三文治★:

新鮮人 さんのコメント...

你會唔會係嗰d憎人富貴厭人貧嘅人來架?

啊澤 さんのコメント...

好明顯我只是憤世

啊澤 さんのコメント...

其實我是想表達現今很多人只會向錢看然後把應該重視的忽視。像醫生最自豪或最值得人敬仰的應該是那救人的重任而不是那薪水

新鮮人 さんのコメント...

是啊,我們都是貧苦的”艺術家”,
不過我地死左D作品可能好值錢架!

Altair - 映昔台 さんのコメント...

咁兩位大佬﹐可唔可以彈著兩件唔值錢既野比細佬先呢?等你地他日仙遊﹐益下細佬D後代都好呀。

HanaMaru さんのコメント...

嬲記:我明你講什麽。所以我上次(兩年前)遇到的那個醫生真的好好人!!!

啊澤 さんのコメント...

fresh:
You are correct, but that totally came out of nowhere LOL

altair:
冇喇 攞曬去recycle luu

hana:
thats good =)

kristie さんのコメント...

乜嬲記同fresh都係創作人黎架?
(唔似喎 :p)

啊澤 さんのコメント...

啊寶: yeah, good to see you too -_-"

咩唔似丫???? 你見過我同新鮮咩??? 哼~!!