月曜日, 8月 21, 2006

氣流














我很怕飛機上常遇到的氣流

我問經常旅遊的Dora

是如何克服那恐懼

她說我問錯人了

因她每次與上氣流時都異常興奮

(汗顔)

貢我點算...

4 層三文治★:

kristie さんのコメント...

有少少似過山車離心力,係幾好玩的.
(撇除會死的可能性的話)

Altair - 映昔台 さんのコメント...

叫出黎囉。有咁大聲叫咁大聲。隔黎果個驚過你的話﹐你就唔驚架啦。

新鮮人 さんのコメント...

唔識驚,
感受唔到你嘅感覺喎,
我驚隔離坐過大鼻寒嘅肥佬多d!

啊澤 さんのコメント...

呀寶: 我也不玩過山車的

altair: 我怕貢做會俾人踢落機 -_-"

新鮮: 貢都好驚?