金曜日, 9月 01, 2006

問答














最近很喜歡這句:

這個問題問得很好

可是要解釋又太麻煩

所以我還是選擇不回答

5 層三文治★:

HanaMaru さんのコメント...

你做mat學我?我時常都講類似的話。哈哈哈~~~

啊澤 さんのコメント...

;D i didn't know you talk like that, i'd hate you!

新鮮人 さんのコメント...

我就是這樣答我老媽子,當佢問我:
"亞仔,點解上期六合彩中六個字有千幾萬,我中三個字得廿蚊架,物唔係應該有一半五百幾萬咩?"

啊澤 さんのコメント...

哈哈你應該回問

有齊東南西北中發白

但係冇筒索萬么九

係咪可以食六番半?

新鮮人 さんのコメント...

絶,
好嘢,
(配服)!